så nu har vi sex ist

För ett tag sedan vart jag utskälld av en kompis flickvän.

Hon gillade inte att jag var hemma hos honom och kollade på film.

Inga större konstigheter kanske du tänker.


Nej kanske inte. Men det var själva orsken till det..


Alltså: "kollar du på FILM? med HENNE??? det gör ju aldrig ens viiiii!!!!!!"

jag sa det aldrig till henne, men kan tycka att det är lite märkligt resonerat.

Alltså, hon vill att vi ska göra samma saker som de gör?





(nu sitter jag här och funderar på hur pass tydlig man bör vara över att man skämtade med det där med sexet. Inlägget vore inte värt konsekvenserna vid ett missförstånd. Samtidigt är det ju så himla trist att skriva OBS: DET VAR BARA PÅ SKOJ efter varje liten humoristisk vinkling som skulle kunna missuppfattas)




Kommentarer
Postat av: knivlisa

haha. Jag skrev också så en gång i slutet av ett inlägg, och då var det en som mailade mig och ba "Du får ALDRIG bli en sån som bryr dig för mycket om de som inte fattar sånt. Du kommer aldrig kunna tillfredsställa folk utan humor". Så det är det man ska köra på tycker jag, även om jag ofta känner att jag förklarar lite väl, bara för att inkludera folk.

vem var det?

2009-11-05 @ 13:30:09
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: vildungen

Det var Povel Ramel, strax innan han gick bort.

Hemskt sorgligt alltsammans när jag tänker efter.

2009-11-05 @ 13:38:19
Postat av: ColinZeal

"Du kommer aldrig kunna tillfredsställa folk utan humor"



Sooooo fucking true. Dagens sanning.

Men jag är inte här för sanningar vilket inlägget indirekt ledde till, sanningen har jag aftonblaskorna för.

Next time, make me laugh woman.

2009-11-05 @ 14:20:02
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: vildungen

Colin, wtf, kunde jag inte få dig att skratta med det här inlägget så vete sjutton hur jag skall gå till väga...

2009-11-05 @ 14:28:58
Postat av: ColinZeal

Do what you always did before this entry? (bara jag som stör sig på att jag kör engelska helt plötsligt? Wtf?)



Ni två får mig att skratta högt (svårt)



and also, kan det hjälpa att inte läsa bloggar medans man lyssnar på podcasts? Hmmmm...

2009-11-05 @ 14:36:36
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: vildungen

du har fel Colin, det här inlägget är jennyahliskt.

och parentesen måste vara med för personerna i inläggets skull, så är det bara..



Engelskan är lugn, kör på det



2009-11-05 @ 14:50:26
Postat av: ColinZeal

Läser om och om mina inlägg och... hittar inte något om att parenteser?!?! Vem svarar du till?

Inte speciellt Jenny Ahliskt om du frågar mig...

Oh you didn´t? Well, then ok.

:P

2009-11-05 @ 16:43:34
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Elin

Haha, jag tycker i alla fall att det var jätteroligt, så det så! Kram på dig!

2009-11-05 @ 16:59:14
Postat av: Annikasan

Hahaha! Kan dock inte rå för att jag känner en viss oro för att flickvännen ska läsa detta inlägg. Hoppas att hon inte är sotis in real life.



Jag skrev by the way (ja, jag vill också vara coooool och skriva på engelska) att jag skämtade i min rubriksrad häromdagen... Jaha, ja ja, nu har jag lärt mig min läxa i vilket fall.

2009-11-05 @ 17:17:31
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Roger

Klart hon vill att du och hon ska göra samma saker. Hon vill väl dela på bördan. Delad vårdnad tror jag det kallas.

2009-11-06 @ 11:36:51
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com
Postat av: j

hahahaha.. Nä, gör inte det dem gör!;)

2009-11-06 @ 13:18:22
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se