Tema mobil. Tema oväntat.

Veckans bästa ljudmeddelande skickas från okänt nummer och är inläst av för mig lika okänd person.

Meddelandets namn: Äventyr28

"Hallå! Är det nån där? Basecamp kom! Vi ska på vårt tjugoåttonde äventyr, läget är följande: vi behöver dig på expeditionen. Tid: (censur) plats: Slussen. Ta fram äventyraren i dig, plus 249 kronor i pengar för dryck. Rapportera din närvaro senast tjugoåttonde i elfte. Over and out!"

inläst med walkietalkieljud i början å allt.

Jag replyade blixtsnabbt: "Ja herre gud! Bästa meddelandet på år känns det som. Love it! Klart jag är med!"

(Någon frågade mig förresten om jag tänkte gå. Hahahahahahah! veckans bästa fråga.)




Veckans bästa mms skickar Lisa till mig inatt

Meddelandets text: Hej! från mig och hon.

Meddelandets bild: Nope, no can do, bilden går inte att flytta från telefonen till datorn. ANTIKLIMAX!



Men lugn bara lugn. Lisa kommer lägga upp den på sin blogg och sen snor jag den därifrån.



Vilket får mig att ännu en gång fundera kring ett nyskrivet inlägg.
Blir det inte lite tårta på bakelse med våra bloggar då?




Kommentarer
Postat av: knivlisa

hej, ska bara säga NEEEJ det var ett privat. lägg inte upp!!! Man får tydligen inte det.

2009-10-25 @ 13:45:38
Postat av: knivlisa

otroligt synd va?. vad gör du i dag?

2009-10-25 @ 13:46:48
Postat av: vildungen

det hade jag iof kunnat räkna ut med miniräknare (hahaha, vart fåååår jag allt ifrån?)

hämta cykeln å gå på standup, sugen?

2009-10-25 @ 14:11:25
Postat av: Daniel

mera bakelser tack!

2009-10-26 @ 13:19:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se