Vad heter det då?


Jag: - bla bla bla och så spär man på det hela lite..

Lisa: - haha va? spär? "spär man"?

Jag: - hahahahahhahahahahah! vad sjuuuukt SPERMAN, hur kan jag aldrig ha tänkt på det förut???? hahahahahhaha!!!!!!!!

Lisa: - hahahahhahahahahhahahahahha!!! jaaaa!!!! ååååh vad kuuuul! hahahah! och jag hörde det inte heller förens jag sa det högt, hahahah!  men, varför sa du så? så heter det ju inte.

Jag (mellan skratt och tårar): - Va, gör det inte? vad heter det då??


Vi kom inte fram till vad det hette. Men jag googlade nyss och fick jättemånga träffar. Så det heter nog så ändå bestämmer jag.







Kommentarer
Postat av: Madicken

Det heter väl spär? :O Hahaha!

2009-10-06 @ 12:17:27
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Hahaha Det sjukaste var ju att jag första skrattade år sperman. Sen kopplade jag först när jag sa det högt. Jag visste liksom att sperman var något roligt men jag fattade inte förrns jag sa högt.

2009-10-06 @ 13:25:07
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Och ja det är klart att det heter spär, men det var i nåt annat sammanhang än när man vanligtvis spär.

2009-10-06 @ 13:33:32
Postat av: Annikasan

Men vad härligt att komma in och se en massa olästa inlägg! Fortsätt uppdatera ofta, please! :-)

2009-10-06 @ 14:41:52
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: vildungen

Lisa - är rätt säker på att sammanhanget var i sin ordning..



Annikasan - Tack! Puss!

2009-10-06 @ 14:43:50
Postat av: knivlisa

ja det kanske det var. Haha. Sperman. Jag blev nog bara paff för att man aldrig tänkt på det innan.

2009-10-06 @ 14:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se