vildungen tipsar


Som vi alla vet tillverkar man världens bästa peeling av vanliga havregryn. Framför allt om man, som jag, har så kallad känslig hy.

nu till tipset

Innan du mortlar havregrynen, blandar mjölet med vatten och påbörjar själva behandlingen: se till att du inte använder samma mortel du använde till svartpepparkornen på lunchen.
Eller, skölj åtminstone ur den innan!!

Nämnde jag att jag har känslig hy? jo men det gjorde jag va?
Svårt att fokusera på vad som skrivits när svedan i ansiktet bränner som den värsta skärseld.

Kommentarer
Postat av: knivlisa

hih.. bra inlägg

2009-09-19 @ 17:40:32
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se