Jag är värsta tönten, har det visat sig.

Jag är med i gruppen "DIG" på Facebook.

Det var nästan omöjligt att inte gå med
"Sara Carlsson, Johanna Gidlund och Jonatan Westh gillar DIG"
Självklart klickar man i "gilla" på en sådan information.

Genialt gruppnamn, totalt meningslös efter själva ingången.


Men idag fick den fylla sin funktion igen (att underhålla mig alltså).






Fast jag kom på nyss, efter några uppdateraklick med
"Att kramas. Många som gillar DIG gillar detta" etc etc,
att det nog är mestadels töntar som är med i gruppen DIG.

Ordet töntigt för övrigt, det beskriver sig själv så bra att jag får creeps av att använda det. Välpåkommet med andra ord.


02:26, Uppdaterar

Är det bara jag som är trött eller? Sååå frestande att klicka på Gilla.


Kommentarer
Postat av: Heffler

Dina analyser

Många som gillar dig gillar detta

2010-06-11 @ 07:14:08
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se