Dagens riktigt sick: Singel OCH osignad!!!

Gott folk. Jag har blivit dålig på att blogga.
Jag kommer hem för sent om kvällarna för att riktigt få till det.
Dessutom har min MasterPicTaking telefon, till ingens förvåning, nu lagt av helt.





Jag som älskade min telefon.

Nu sitter jag på en Sony Ericsson som inte bara tar usla kort utan dessutom tar dem sekunden efter klickljudet (japp Lisa, lika kass som den är röd. Förstår nu hur du hade det).


Ta bara i lördags under "earth hour".


Staphan O´Bell unplugged


Visserligen ett väldigt fint kort. Men jag hade ju tänkt blogga om hur snygg Staphan är. Då duger inte siluettbilder.

Ja, ni fatttar.

Hursom, Staphan är singel OCH osignad. Där har vi något underligt.



Och Vildungen är, utöver bloggen, på topp.


Pöööööss!!

Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahaha! You better snap it up soon (snap som i kort med, du fattar va`!?! I know, grymt fyndigt!). Hur som helst, du frågade ju om inte jag filmade. jo, jag tror faktiskt det Har inte kollat och vågar inte sätta på filmen här på jobbet nu... Hur som helst så fixar jag det vid tillfälle så att du får höra! :-)

2010-04-01 @ 12:08:55
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: vildungen

Ooo, hoppas! och hahah, japp! fyndigt så det knäpper och blixtrar

2010-04-01 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se