Summan av glömskan är konstant

Jag håller på och övar upp mitt namnminne.
Det går riktigt bra.
Igår på festen lärde jag mig femton nya namn utan att behöva fråga om mer än en gång, på en person.

Var så stolt hela kvällen och använde namnen på samtliga festdeltagare till en viss överdrift.
"Hej Kim och Klara!" slängde jag till exempel ur mig när jag passerade två tjejer på väg in i köket.


Idag har jag varit fortsatt stolt och senast för en timma sen skröt jag över gårdagskvällens bragder.

Sen kom jag hem och förstod att summan av min glömska är konstant. Man lär sig ett namn extra och glömmer något annat i utbyte.
Tex hur mycket mjölk man behöver.
Tredje dagen i rad nu.



Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahahaha! UNderbart.

2010-03-08 @ 08:38:24
URL: http://annikasan.blogg
Postat av: vildungen

Bloggen fyller onekligen en funktion. Ingen mer mjölk inhandlad, trenden är bruten.

2010-03-08 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se