Äh! Att gå runt och skämmas för grejer är inte riktigt min stil

Jag spred glädje på Stockholms gator idag då jag cyklade runt i linne, trekvartsbrallor och solglasögon.

Till vissa, kloka, då de tog det som ett SommarenÄrPåIngångTecken.
Till andra, lite mer tråkigt svenska personer, genom att de helt enkelt roades av den galna synen.


En man cyklade förbi mig på västerbron

Mannen: - Det där ser kallt ut!

Jag: - Jaha, fast det är det inte.


Sen rullade jag förbi honom i nerförsbacken, passade på att ge svar på tal.

Jag: - Det där ser väldigt varmt ut!

Mannen: - Haha, ja det må hända. (Och det mådde det må jag säga. Han var för tusan klädd för istiden.)





Well well, vad mer?

Jo jag hängde på Sammes jobb en sväng.

Sången Bailando kom oväntat på tal (förutsätter, eventuellt helt felaktigt, att ni har Spotify?)

Samme: -
Vet du att det låter precis som att de säger vagina på snackdelen?

Jag: -
Oooo, underbart, måste kollas upp (kollats upp, 2:34 i länken ovan)

Jag: - Vad nostalgisk jag blev nu, jag ääääälskade den låten när den kom ut.

Samme: - Hrm okej? Inget du bör säga högt bland folk kanske..


Ja, och sen kom jag alltså hem och bloggade om det. För det som göms i snö kommer ändå upp i tö.


Kommentarer
Postat av: Heffler

Jag minns Bailando som om det vore igår. Haha! Och även jag får erkänna att jag hade en viss böjelse för den back in the days. Har för mig att den och Sash - Ecuador var en till synes oslagbar kombination på dansgolvet.

2010-04-21 @ 09:16:19
URL: http://www.heffler.blogspot.com
Postat av: ColinZeal

Nä tittar man på bilden så har du absolut inget att skämmas för, wow what a babe!

<3

2010-04-21 @ 15:27:52
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: vildungen

Smicker smicker

2010-04-22 @ 01:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se