Hur chefen (Christer alltså) EGENTLIGEN tänker

Karin står och tar sig i pannan, hon ser halvt förstörd ut

Jag: - Hur är det egentligen Karin?

Karin, spelat förvirrad: - Jo.. jag tycks ha gått in i väggen.

Jag: -
Eh, va?? (vet inte riktigt hur jag bör agera, tänker tusen tankar minst)

Karin: -
Ja, gör man det inte psykiskt så gör man det fysiskt.

Jag: - Nej men gud, du har alltså gått in i en vägg på riktigt? Haha, bättre än en psykisk kollaps i alla fall!! Vart riktigt ställd där en stund.


Christer kommer in

Karin: - Christer, jag har gått in i väggen!!

Christer: - Nej men oj då, hur gick det??? Ja, med väggen alltså?


Ordskämten flödar, thats how I like it!


Kommentarer
Postat av: Heffler

En chef som bemästrar daddy jokes är en bra chef. :)

2010-04-23 @ 07:30:18
URL: http://www.heffler.blogspot.com
Postat av: vildungen

Exakt!

2010-04-23 @ 10:32:14
Postat av: thidan

Det bara haglar bra skämt runt om mig nu.

Min kompis ska flyga till Canada imorgon, och hennes mamma sa något om askan som är överallt efter vulkanutbrottet.

Hennes pappa - Men det är lugnt, vi flyger ju över Alaska(all aska)

2010-04-23 @ 20:11:37
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: vildungen

Hahaha, den var bäst på länge!! Hälsa honom det, värsta ordvitsarkungen

2010-04-23 @ 20:39:01
Postat av: thidan

Hon är söt min mamma! haha

2010-04-23 @ 20:52:40
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se