Så stolt att jag nästan spricker

Ni vet hur det är. Man blir helt enkelt lite extra glad av vissa människors varma ord.

Nyss kom det en sådan, en riktigt riktigt fin komplimang!

Jag cyklade på som om ingenting särskilt, på väg hem helt enkelt.
Kanske tog jag i lite extra på tramptagen på grund av kylan, men inget jag egentligen funderade över.
Då rullar en riktig monsterbil fram bredvid mig, en svart Hummer. Föraren vevar ner rutan, lutar sig över passagerarsätet och säger

- Vilken imponerande fart du håller på cykeln!

Fatta den, en monsterbilsförare som tycker att jag cyklar fort!

Kommentarer
Postat av: mama

Haha. Så fint!

2009-10-26 @ 18:36:02
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: knivlisa

haha. Så fint!



Ja jag vet att det var samma kommentar som ovan, men jag tyckte den var bra.

2009-10-26 @ 19:52:46
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: vildungen

haha. Så fint!



Ja, jag vet att det var samma kommentar som ovan och ovan ovan, men jag tyckte den passade även till ditt sätt att tänka.



2009-10-26 @ 19:58:01
Postat av: ColinZeal

Hahaha!



Blogga oftare tack =)



En vacker tjejpolare (läsare till Knivlisa) var i Frankrike och gick på gatan. En bil stannade och rutan vevades ner och en fransos började spruta ur sig verbala superlativ för hennes ickelinguistiska öron. Hon log och började gå åt vänster för att slippa honom men då lägger han i backen och backar in i trafiken som börjar tuta utav helvete.



Tror han sa:

Fan vad fint du trampar!

...eller inte. Hon cyklade ju inte.

=)



Uppmanade jag dig att blogga oftare?

If not, please. =)

2009-10-26 @ 20:07:48
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: vildungen

Colin: hahaha, å vad underbart!

Och tack för uppmaningen.

Inget som kommer påverka min inläggsfrekvens, egot däremot tackar och tar emot ;)

2009-10-27 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se