Sååå förolämpad

Jag har känt mig orolig och nere hela dagen.

NU kom jag på varför

Jag bråkade ju med Lisa inatt

Jag bråkade och hon SKRATTADE!!!!

Hon tyckte nämligen att min röst lät så tramsig, och skrovlig... (vilket den INTE gjorde för övrigt)

Funderade ett slag på att ringa och ställa henne till svars för sitt beteende.
Men.. dels anses det eventuellt smått psyk att ställa folk till svars för hur de beter sig i ens drömmar.
Dels är hennes telefon är trasig. Igen.

När man ringer henne avbryts samtalet ungefär var tredje sekund av att hon säger

-Nu höööör inte jag deeejj, men du hör meeejj.

Sen börjar hon nynna.
Det är såklart väldigt sött. Som någon slags pausmusik.

Men det är inte vad man vill ha i örat vid sådana här delikata tillfällen.



Kommentarer
Postat av: knivlisa

hahahah... ÅÅh..

2009-08-31 @ 15:05:15
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se