konsten att rädda en bortgörning

Sitter på lilla hotellbaren och väntar på att Brother Ali (sjukt bra rappare) ska köra igång sitt set. Ljudvolymen är gränslös. Charlotta känner alla. jag känner ingen.

Jag : - Vad pratar ni om?

Charlotta : - Om postkodslotteriet.

Jag : - hahahha VA? existerar det ens som samtalsämne??!? hahahha!!!

Charlotta : - Alltså, Jonny och Mats arbetar där..

Jag : - Oj! eh, jaha.. varför i hela fridens namn jobbar ni där???....


Yes! Scooore! Min sociala kompetens når oanade höjder





ps: jag frågade Mats om han tyckte att jag skulle ta om bilden. Men det tyckte han inte behövdes.




Kommentarer
Postat av: knnivlisa

Hahahaha!!! Du är den roligaste

2009-09-22 @ 18:44:33
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: vildungen

puss

2009-09-22 @ 19:06:55
Postat av: ColinZeal

Sorry men, BWAHAHAHAHAAA!!!

2009-10-02 @ 12:10:56
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se