Går hon och dör nu så dödar jag henne

Jag är skitnervös att Lisa ska dö i Asien. För då ärver jag hennes blogg har hon sagt. Vilket vore en fullständig katastrof!!

KA-TA-STROF!!

Inte på grund av hoppbilderna, de har jag tom övat på med mästarinnan själv.
Här från midsommarhelgen om jag minns rätt



foto: Lisa Eriksson


En riktig kamera skulle krävas också apropå det (mobilkamera = Vildungestandard).
Men det är inte heller något stort problem.

Eller en pojkvän som snackar i sömnen, inte helt omöjligt att styra upp.



Nej, det riktigt STORA problemet är kändisarna
som hon träffar på överallt.
Träffar på, känner till, kan namnen på. You name it.


Jag träffar visserligen också kändisar. Det är bara det att jag oftast inte är så medveten om det.

Anna Järvinen, till exempel, var jag på födelsedagsfest med. Hon var en av de första jag hälsade på, fick jag veta nästa dag.

Laleh kändes lite bekant där hon stod bredvid en kompis jag träffade på i kyrkan. Jag ljög ihop att jag kände igen henne men inte mindes hennes namn (klassiker för oss namnkörda och ansiktsblinda).
Hon kände däremot inte igen mig, sa hon och presenterade sig.

Senast häromveckan stod jag och snackade med Reginald, en musikbranschsnubbe som Ola arbetar med. Han berättade att han just nu, utöver Ola, arbetar med bla Daniel Lindström.
Ett bekant namn konstaterade jag utan att lyckas placera det.
Sara ryckte in och viskade att han är en av de tidigare Idolprodukterna.
Jahaa!! det är han från sommarens spotifyreklamplåga, tänkte jag.

Reginald: - Actually, he might come by later.

Jag: - Oh, okej.


Vilket han gjorde, och då skulle jag visst bli presenterad och grejer.
Vilken tur att Reginald förberedde mig, nu kan jag ju låtsas som att jag vet vem han är! tänkte jag och sträckte fram handen.

Jag: - Hej! Just ja, Markus va?

Daniel: - Eh, nä.. Daniel.

Jag: - Daniel, ja just det. Daniel Lindström, så var det.


Han såg ganska förvånad ut för övrigt, förutsatte kanske att jag var ett fan som bett att få bli presenterad.
Och jag tyckte inte att det fanns så mycket mer att tillägga, så jag sa hej då till både honom och Reginald.


Som sagt.
Ni ser ju själva vilken katastrof det skulle bli!!! Jag har verkligen inte skillsen som krävs för knivlisa.se




Ps: Graaaaattis på födelsedagen fina fina Lisa! You are, helt enkelt, the shit!







Kommentarer
Postat av: ColinZeal

Markus! Hahaha Aaawkwaaard! :-D

2010-02-24 @ 01:33:55
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: knivlisa

aaah fiiiiin. tacki tsack! Och jag tror du skulle skota det galant. Jag trodde jag skulle do igar forresten. Berattar in privatechatten. hehehe.

2010-02-24 @ 12:14:06
Postat av: Em.

Skönt för kändisarna att det inte blir så stor grej av dem hela tiden...du är fin du.

2010-02-25 @ 20:40:12
Postat av: vildungen

Haha, ja med mig i sällskapet kommer man garanterat ner på jorden. Du med fin. fin fin.

2010-02-25 @ 20:43:30
Postat av: samme

nästa gång du träffar daniel lindström tycker jag du kan konfrontera honom om varför han valde den otroligt stötande titeln "D-day" på sin förra skiva.

10 000pers dog i krigets blodigaste dag o danne lindström ba, "faen va soft för de e ju liksom D som i mitt namn o allt. de e taget!"

2010-02-25 @ 21:37:55
Postat av: samme

o med "konfrontera" menar jag "smälla till"..

2010-02-25 @ 21:39:00
Postat av: vildungen

Det ska jag absolut göra!

Vem vet, han kanske tom namngooglar sig in här så du kan ordkonfrontera in person.

För övrigt var han aningen biffigare än mig, men jag är ju som bekant rätt stark. I´ll see what I can do.

2010-02-25 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se