Bättre än inget resonerar jag

Jag chattade med Lisa från hennes minisemester (eller vad man ska kalla det) i Asien. Bara 3 månader lång.
Som en blinkning ungefär. Sett ur ett tidshistoriskt perspektiv.


Lisa: Jag fyller år snart tror jag

Jag: Ja, det gör du va?

Lisa: Om några dagar bara. Vad är det för datum?

Jag: Det står här på facebook att du fyller på tisdag

Lisa: Haha, ja det gör det ja

Jag: Det är den 20e idag

Lisa:
Är det? Men är det inte söndag idag? Då borde det vara den 21a. Iallafall om jag fyller på tisdag

Jag: Jaha, jo det stämmer. Det är visst den 21a

Lisa: Okej, men då fyller jag i övermorgon ju!

Jag: Ja!! hur ska ni fira?

Lisa: Nä, jag tror inte vi kommer fira så mycket

Jag: Va?!!

Lisa: Men det är typ 40 grader varmt konstant, man orkar inte riktigt hitta på en massa grejer

Jag: Mäh, det är klart att ni ska fira!! Lite strandromantik åtminstone!!!

Lisa: Haha, ja.. fast nu är vi ju i Bangkok.

Jag: Jaha. Men lite skabbromantik på ett skabbhotell då?


Kommentarer
Postat av: ColinZeal

Hahah! Det är tanken som räknas, alltid något, what happens in x stays in x och diverse andra sönderkörda klischér!

2010-02-22 @ 16:15:25
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se