Behöver man någon särskild utbildning till det jobbet?

Att föra konversation med onyktra vänner är inte alltid så enkelt.
Eller givande.


Hon, för tredje gången ikväll: -
Åh, nu kommer världens uuunderbaaaraste!!

Jag: - Ja, han är fin. Vad kul att ni har träffats.

Hon, drömskt: - Mmmm!

Jag: - Han ser ut som en surfkille, är han det?

Hon, road: - Haha, nej verkligen inte!!

Jag: - Okej. Men vad är han för typ då?


Killen ifråga sätter sig ner


Jag: - Jo jag sa just det att du ser ut som en surfkille, men fick inget riktigt medhåll. Vad är du för en då?

Han, glatt: - Jag är från Örebro!

Jag: - Ja.. eh. (okej, bäst att förenkla frågan. Jag kör på standard) Vad jobbar du med då?

Han, megastolt: - Det är jag som ÄR Örebro!!

Jag: - (Eller att bara ge upp) så du är ifrån Örebro alltså?

Han: - Japp!

Hon: - Åh, han är så fiiiin



Kommentarer
Postat av: Sara

Hi hi.

2010-02-28 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se