First impression, väldigt viktigt.

Jag är och hälsar på på Sofias jobb.
Hon arbetar på Torres, vinföretaget. Här snackar alla spanska varvat med lite engelska, tyska, svenska och holländska.




Sofia: - Javier, det här är min kompis.

Javier: - Hej, trevligt att träffas! Sofia har säkert berättat om dig, var det ditt knä som hoppade ur led?

Jag: - Haha, ja det har hon säkert. Nej, det är jag som är strippan.

Javier: - Eeh, va?!!

Jag: - Haha, nej jag skojade bara.


Christoph, Företagets VD, kommer fram och ska hälsa.

Javier: - This is Sofias friend, she is a stripper.

Christoph: - Excuse me?

Javier: - Sorry, she just told me that she were as a joke. She´s a funny girl.

Jag: - WHAT? Did you think I said I work as a stripper???

Javier, osäker: - Yes, or I meen. But you did. Didn´t you?

Jag: - Noo, I didn´t..

Javier, med flackande blick: - Eh..

Jag: - Haha, just kiddin with ya.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se